piątek, 23 sierpnia 2013


Dawno mnie tu nie było ;c ale w końcu zebrałam się tu napisać!
Dziś rano byłam z moją siostrą Adą (klik!- zapraszam!) u babci ;3
Miałyśmy robić pierogi ruskie ;33 ale jak już przyszłyśmy były zrobione XD mmmm.... pycha! :D
potem na dwór z Dawidem, Julką, Pauliną, Jędrzejem i Sylwią.
później spacer z ciocią! :D :)
a po przyjemnym spacerku ponownie dwór,
ale tym razem aby z Dawidem i Jędrzejem...

***
Podrzucę Wam jeszcze moją ulubioną piosenkę! ♥ :*
To by było na tyle! Lecę, pa ;* ♥
+ Dziękuję za komentarze pod poprzednim postem! To dla mnie naprawdę wiele znaczy! :D :* ♥




12 komentarzy:

  1. Lubię tą piosenkę *u*

    Pozdrawiam :)
    http://my-and-only-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pierogi <33

    dusiabloog.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj lub skomentuj, a postaram się odwdzięczyć ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam twój komentarz na blogu July, zaobserwowałabym, ale nie mam pojęcia gdzie masz gadżet z obserwatorami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moja ulubiona piosenka

    pozdrawiam

    dariaanddomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne ! :)
    zapraszam : http://madeline-line.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny blog :)

    www.wasted--soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też jeżdżę do babci na pierogi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oja *.* Pierogi ruskie , uwielbiam je :D

    insignificantbaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia ;)

    kocham pierogi !
    kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń