czwartek, 17 lipca 2014

things that make me happy :D !

Cześć, moi kochani! Korzystając z tego, że mam chwilę czasu postanowiłam dodać kolejny post. Dzisiejszy temat jest już pewnie Wam znany z innych blogów i w końcu ja postanowiłam, że go napiszę.
Moim zdaniem jest to treść bardzo pozytywna i warta uwagi. ponieważ pomaga nam dostrzec wiele drobnych rzeczy, które sprawiają nam największą radość! Zapraszam do czytania!

spacery zwierzęta zakupy marzenia spanie jedzenie słodycze przyjaciele rodzina
rozmyślanie jazda na rowerze wyjazdy muzyka oglądanie filmików na youtube ♥ 
pozowanie do zdjęć tumblr blogowanie pamiętnik śmiech internetwakacje weekendy
nowi obserwatorzy inspiracje lato dodatki orzechowe cappucino fajni ludzie uśmiech
miłe sny niespodzianki ładna pogoda pisanie z kimś komentarze na blogu
oglądanie filmów wymyślanie historyjek przed snem śpiewanie przytulanie odpoczynek


A Wam co sprawia radość?

17 komentarzy:

  1. Mi sp0rawiają radość wakacje! Głównie dlatego,ze wtedy mam jak jechać na wieś i spotkać się z moimi przyjaciółmi,którzy mieszkają ode mnie kilkaset kilometrów i niestety w roku szkolnym nie za bardzo mamy jak się spotykać :/
    Śliczne zdjęcia *-* Mi tak na prawdę wszystko sprawia radość co tobie! ^^


    wiska-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :)
    Hmm... co mi sprawia radość? Oczywiście jedzenie <3 Lubie jedzenie XD
    Całkiem tu przyjemnie, będę wpadać częściej
    http://mojautopianakrawedzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie rzeczy, które wymieniłaś również sprawiają mi radość <3

    Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam, ale mam nadzieję że Ci się spodoba.
    Ja obserwuję, a Ty? ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Największą radość sprawia mi spotykanie się z znajomymi, oraz chodzenie na sesje zdjęciowe.. może nie takie profesjonalne... lecz może kiedyś. :D
    Zaobserwowałam ( nie mam ikonki ) liczę na to samo. :D
    Zapraszam !
    http://fashion-is-my-life15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie mnóstwo rzeczy sprawia radość! Trudno by mi bylo teraz wymieniać ;) ale może kiedyś napiszę o tym post ;) + rownież obserwuję ;))
    mrs-cotton-candy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia! Radość sprawia mi wiele rzeczy, najlepiej dostrzec radość w codzienności i cieszyć się po prostu każdą chwilą. :)
    Zapraszam do udziału w konkursie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie cieszy to co Ciebie, może poza kilkoma wyjątkami^^ No i oczywiście też inne rzeczy mnie cieszą (: Śliczne zdjęcia^^
    padzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wymyślanie historyjek przed snem- ah tak, bardzo mi znane! ;)
    Poklikasz u mnie w linki sheinside? Z góry dziękuję! ♥
    +Obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa notka :)
    super zdjęcia, piękne :)
    bardzo ładny wygląd bloga. Jest przejrzysty i przypadł mi do gustu :)
    ciekawy blog ! ♥♥
    ..........................................
    A może obs za obs daj znac u mnie na blogu :)♥♥
    Mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  10. wiele rzeczy z tych ktore wymienilas z pewnoscia sprawiaja radosc wiekszosci :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest wiele rzeczy które sprawiają że jestem szczęśliwa. Uwielbiam ten tag.

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super pozytywna notka!:) grunt to skupiać się własnie na tych rzeczach, które sprawiają nam uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie zwierzęta i moje hobby i przyjaciele ^.^

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam te wszystkie rzecz, oprócz orzechowego cappuccina :p

    OdpowiedzUsuń
  15. uśmiech, zakupy i miłe sny XD
    Super blog!

    Co powiesz na wzajemną obserwację???
    Zajrzyj do mnie i zobacz NOWY POST! ;)
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobne rzeczy sprawiają mi radość. Uśmiech na twarzy, podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię czarno białe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń