środa, 3 września 2014

the end...


Cześć! to mój pierwszy wpis w nowym roku szkolnym. Niestety, wszystko co dobre, szybko się kończy. Aktualnie chodzę do 3 klasy gimnazjum. Moje wakacje minęły bardzo szybko, aż za szybko... A co z Waszymi? :) I to właśnie z tej okazji postanowiłam przedstawić trochę zdjęć z minionego czasu. Chciałabym,choć w skrócie, pokazać co się u mnie działo. Zatem nie pozostało mi nic innego, jak zaprosić Was do oglądania moich wspomnień! A i jeszcze jedno- mianowicie będą to zdjęcia z Krakowa, Warszawy, Sopotu, jak i innych mniejszych miejsc. Oglądajcie!



















 Dziękuję za obejrzenie tak dużej ilości zdjęć :) Także do następnej!
+ Chciałabym poinformować, że posty mogą się pojawiać rzadziej, ponieważ będę miała mniej czasu z powodu szkoły :)


2 komentarze: